Ja. Efter øvelsen gennemgås forløbet, og der gives feedback og evaluering, fx:

  • Hvad fungerede godt
  • Hvad kan forbedres
  • Eventuelle ændringer i procedurer

Det er her, man får mest værdi af øvelsen.